Analiza 1.
Interpretacja danych:
W 100% rozmyciu logo jest nieczytelne dla wszystkich badanych, zmniejszając rozmycie do 90% aż 6/11 badanych jest w stanie rozpoznać pierwszy element. Obniżenie wartości rozmycia do 60% pozwala wszystkim badanym na rozróżnienie 2 elementów, a 3 z 11 badanych na odczytanie kompletnego znaku. W 40% wartości rozmycia tylko dwaj badani nie są w stanie rozpoznać jeszcze znaku, 30% wartość zapewnia czytelność wszystkim badanym.
Analiza 2.
Analizując wartość średnią, wyraźnie widać że już w 60% stopniu rozmycia co najmniej dwa elementy są dla badanych rozróżnialne, a w 30% znak jest rozpoznawalny dla wszystkich badanych. Wartość mediany wykazuje, że w rozmyciu 50% większość badanych rozpoznała znak całkowicie, dwa elementy badani rozróżnili w rozmyciu 70%. Wartość odchylenia standardowego oraz wariancji pokazuje między którymi stopniami rozmycia uczestnicy badania zanotowali największą poprawę widzialności znaku, wartość ta wynosi 0,69.
środa, 11 kwietnia 2007
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz